Voordat ik bij Groen & Aldenkamp terecht kwam, werkte ik bij een andere installateur, maar ik was inmiddels toe aan wat anders. Ik ben toen in contact gekomen met een werkbemiddelaar gespecialiseerd in de technische installatiebranche. Haar enthousiasme over VpG Techniek zorgde ervoor dat ik al gauw rond de tafel zat bij Groen & Aldenkamp. Ik zag daar de uitdaging om de ontwikkeling binnen de afdeling Service & Onderhoud voort te zetten en dat is gelukt!

Klanten positief verrassen

Het leukste van mijn werk is omgaan met mensen in combinatie met de steeds veranderende techniek. Samen met je collega’s de schouders eronder zetten en iets moois maken. De ultieme beloning is als de klant spontaan zegt dat hij tevreden is.

Waar gewerkt wordt, vallen spaanders. Iedereen maakt fouten, maar het is de kunst deze fouten op de juiste en op een persoonlijke manier op te lossen. Zelf probeer elke dag minimaal één klant positief te verrassen. Als heel VpG Techniek dit doet, hebben wij 200 tevreden klanten per dag. Blije klanten en Tevreden medewerkers, daar krijg ik energie van!

Gecertificeerd omdat we kwaliteit willen leveren, niet omdat het moet van de markt

Een langdurige relatie met je klanten kan je alleen maar opbouwen als je kwaliteit levert. ‘Grote stappen, snel thuis’ hoort niet bij een service organisatie zoals Groen & Aldenkamp Technisch Beheer. Zo moeten de installaties door onze monteurs veilig en netjes achter gelaten worden. Onze klanten vertrouwen daarop.

Maar dit geldt ook voor de kwaliteit in de omgang met klanten. Goed informeren, communiceren, laten weten wat je gaat doen en wat je hebt gedaan. Dit doen we via persoonlijk of telefonisch contact en/of via duidelijke en overzichtelijke (onderhouds)rapportages.

En dat we deze kwaliteit borgen in een certificaat, is mooi meegenomen. Middels dit certificaat laten wij zien dat we ook doen wat wij beloven. Ik ben daar trots op!

Bas Hoogendoorn, Manager Service en Onderhoud bij Groen & Aldenkamp Technisch Beheer

Terug naar overzicht