Eind 2017 ben ik, komend van een grote landelijke installateur, begonnen bij Heringa & Wuthrich Installatietechnieken als vestigingsmanager. De trots, betrokkenheid, samenwerking en jarenlange klantrelaties spraken mij vanaf het eerste moment aan maar er was ook werk aan de winkel. We zijn aan de slag gegaan met de commerciële focus, bouwen aan nog betere klantenbinding en samenwerking. Intern, maar ook tussen de andere werkmaatschappijen.

Sinds 2019 ben ik verantwoordelijk voor onze Service & Onderhoud bedrijven en zijn we volop aan het bouwen aan VpG Techniek als groep. Ik moedig samenwerking aan, intern maar zeker ook extern met partners en netwerkrelaties.

Voldoening

Medewerkers persoonlijk laten ontwikkelen en hiermee teams bouwen en mooie resultaten behalen op onze vestigingen geeft mij voldoening. Gelukkig denkt VpG Techniek hier hetzelfde over en krijg ik hier veel ruimte voor. Samenwerking stimuleren en hierbij de eindklant niet uit het oog verliezen. Niet voor niets zijn Tevreden Medewerkers en Blije Klanten twee van onze drie pijlers, en die support ik graag!

We zijn open over de koers van het bedrijf en geeft medewerkers een duidelijk kader om mee aan de slag te gaan

Na ons medewerker tevredenheidsonderzoek in 2020 hebben we onze Missie, Visie en Strategie gepubliceerd. Hierin kunnen medewerkers onze koers lezen. Maar ook is het management open over de gekozen koers en informeren we regelmatig onze medewerkers over de resultaten. Heel bewust leggen we de verantwoordelijkheid zo laag mogelijk weg in onze organisatie. Wij zijn overtuigd dat dit de betrokkenheid en het ondernemerschap ten goede komt. “Fouten maken mag, als we er maar van leren”.

Ben jij benieuwd naar onze koers en of deze ook bij jou past? Ik ga graag met je in gesprek onder het genot van een kop sterke koffie!

Michael Mangold, Directeur Service & Onderhoud bij VpG Techniek